Mamacita1 😁 ama onlar da haklı insanın içine sinmiyor hiçbir isim sanki ölümsüzlüğün iksirini araştırıyormuşçasına çaba gösteriyoruz ☺️ benim bebişin babası Adanalı çok dalga geçiyorlar daha doğmadan, biberonuna şalgam koyun, emziğini kebaba batırın ek gıdaya geçince şırdan yedirin diyorlar minnacık bebeme 😁 hayırlısı bakalım kimliğinde nereli yazarsa yazsın umarım onları vicdanlı merhametli saygıyı sevgiyi bilen insan olarak yetiştirebiliriz. 🥰🙏