Bende de çok oluyor o çarpıntı ve nefes alamama hissi özellikte kahvaltıdan sonra.Kardiyilojiye de gittim hiç bir sorun görmedi doktor.Vucut hamilelikte ekstra enerji harcıyor sindirim vs o sebeple kalp daha çok kan pompaliyormus.suan 37 haftaligim ilk haftadan beri hep kontrol ettim o çarpıntı hissini dinlendim nefes egzersizi ile atlatmaya çalıştım . İnşallah doğumda da sorun olmaz🤲