Yasohamza Mrb Anneler Hangi Hastanelere gidiyorsunuz acaba İstanbul Avrupa yakasında merak ettim memnuniyetiniz ne derecedir
saitkereminannesi02 Yasohamza Medihaus Tıp merkezi gidiyorum Beylikdüzünde Doktor Kamer bey oğlumda doğuma ona gitmiştim çok iyi biri
2kedilianne Yasohamza merhaba Bahçelievler medikalpark Meral Arısal hanıma gidiyorum.Çok memnunum.Hem çok kibar hemde her soruma cevap veriyor açıklayıcı konusuyor.Pozitif enerji yüklenip çıkıyorum yanından.canım doktorum ❤️
Canankyaisk Ben Başakşehir tıp merkezine gidiyorum, doktorum Buhara Sultan Güney çok deneyimli ve bir o kadar da samimi 🌸 Fiyatları bence biraz yüksek, ama artık neresi uygun ki…
Burcu7260 Bal_1604 numarasını veriyor mu acaba birşey olduğunda ulaşabiliyor muyuz bir de muayene ücreti ne kadar acaba 😊
Meris2304 Riza efendi karacaya gidiyorum şuan kagithane kizilay hastanesi yarın dogumum var bu 2.ci dogumum 7 yıldır aynı doktordayim vede çok memnunum
Arzuege Yasohamza atakent acıbadem memnunum .. öncesi koç üniversitesiydi tüp bebek transferm sadece hastaneye uzak oldugm için devam etmiyorm ikisinide öneririm
elvinimmm Yasohamza mediplusa gıdıyorum 28+6 yim bi sıkıntı yasamadim doktorumdan gayet memnunum fiyatida uygun 280 tl dier hastaneler bayagi pahalı evimin yan sokaginda olduğu icin gidip gelmede bana kolaylik oluyo
Be-ren Basakaltunsoyy merhaba,doğum ücretleri hakkında bilgi aldınız mı? Doktorunuzdan memnun musunuz?
ipekmom_ Yasohamza medipol esenler emlne zeynep yılmaza gidiyorum çok memnunum, inşallah doğumuda onunla yapıcam. 720tl sgklı muayene