findigim__ Merhabalar, bebek kıyafeti alışverişinizi hangi markalardan yaptınız uygun fiyatlı ve kaliteli hangi markalar var her şey çok pahalı indirim takip ettiğiniz yerler var mı? Cevaplar için teşekkürler iyi akşamlar
beyzacmvrc findigim__ lolons un sayfasına bakmalisin uygulamasını da indir uygun ve gayet kaliteli. necixs markasını satiyo genelde. Aynı şeyler Trendyol da 2-3 katı yani
deryarslan00 findigim__ genelde civilden aldm canım hatta bitmediyse bebek indirimi vardı bu hafta. Bide hem mağazasından hem internet üzerinden Minicity den aldım orası çok daha uygundu ama kötü değiller güzeldi ürünler.
Mrvctn findigim__ 22. Haftadayım askılı ve kısa kollu zıbınlar 15₺ civil uygulamasında, e bebekte de hastane çıkışları 110-130₺.. indirm gördükçe alıyorum bende
Paramedik16 findigim__ ben ikizlerim için lcw e bebek civil ve trendyoldan yaptım hepsininde ürünleri gayet iyi geldi
rabiakryl Ben genelde hepsi burada ebebek Trendyol cigit oralardan aldım. 3 takım da DeFacto da indirim vardı oradan aldım. Ama aldıklarım hep uygun fiyatlı. Mesela aralıkta trendyoldan 125₺ye 5li hastane çıkışı aldım inanılmaz kaliteliydi şimdi 250 olmuş tabi ki. Takip etmek lazım çok uygun çok kaliteli şeyler var. Bu ara ebebek de şubat indirimleri var takip edin mutlaka güzel fiyatlar var
Arobselmar Yenidoğan uzun kollu zıbın özdemirli tekstil satıcısından n11den aldım. Tam açılıyor kafadan geçirmeli değil başta zor oluyor dedi tecrübeli arkadaşlarım. Birkaç tane de ebebekten aldım. Hastane çıkışı ebebek ve lolonstan aldım. Geri kalan tüm kıyafetler ebebek ve lcw ağırlıklı uygun fiyatlı oluyor genelde
Nihal5337 Çikoby gibi mağzalar evinize yakın varsa sepetler oluyor girişinde, karışık ne alırsan 10,20₺ gibi. Çok minik defoları oluyor ben %100 pamuk olanlarını kapıyorum. E-bebek mağazalarında da tekli kalan ortadaki eşyalar aynı şekilde.
Edafmo findigim__ lcwaikikinin uygulamasından aldım çoğu kıyafetini. Hem kaliteli, hem yumuşak oluyor hemde kuponlarla çok uygun oluyor