Esmerveee Arkadaslar 37. Haftadayım idrarımı yaparken zorlanıyorum mesaneye olan baskıdan mı yoksa enfeksiyondan falan mı anlamıyorum sizde de var mı aynı sorun?
Polikistikanne Esmerveee Bende enfeksiyon yok ama bende çoğu zaman zorlanıyorum kafası dönük o mu baskı yapıyor bilemiyorum. Özellikle ayağa kalkıp tuvalete gidene kadar bile ekstra baskı oluyor 🤷🏻♀️ 36+6yız
Hatunnn Esmerveee yani canim baskidan olabilir ama idrarin geldigi zaman rahatssiz edici bi hal alir klozete otrduktan sonra zorlanmadan yapiyor olman gerek diye dusunuyorum sen bi doktoruna danis enfeksiyon olabilir
elifiii Esmerveee benim de öyle bir sorunum var, enfeksiyonum yok kayınvalidem artık kesenin ucına bastırıyordur o yüzden yapamıyorsundur dedi. ben de 37+1 im.
Esmerveee elifiii ya bende enfeksiyon çıktı antibiyotik kullandım bitti ama acaba hala onun etkisi mi yoksa baskıdan mı diye merak ediyorum işte