minikmelegim_ 8 haftalık gebeyim. Özellikle uzanırken hapşırdığımda çok acı veren bir batma hissi oluyor kasıkta. Yaşayan var mı?
AyFa1608 minikmelegim_ o haftalarda benimde çok oluyordu. Hapşıracağında ayaktaysan hafif eğil uzanıyorsan da bacaklarını hafif karnına doğru çek o zaman olmaz. Bende aniden hapşırınca kitlenip kalıyodum normal :)
Busimss minikmelegim_ evet genelde oluyor. Doktoruma sormustum herhangi bir zararı yokmuş ama ben yine de hapsuracagım zaten kalkmaya dikkat ediyorum canım çok yanıyor cübkü.
Yoana Merhaba.Ben 17 haftayım ve hala oluyor,ağrı ve bir şey kopuyor gibi hissediyorum ,bebeğime bir şey olur diye çok korkuyorum. Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏