Dişimdeki apse için kullanmıştım 6 haftalık hamileyken ve doktorum en masum antibiyotik agumentin demisti ama 625 mg yazmislardi bi problem olmadı sonuçta bi apse veya bogaz iltihabi vücutta iltihap varken hap kullanmamak cahillik olur ya o enfeksiyon vücuda yayilirsa ki genelde yayılıyor o zaman daha büyük zarar vermiş olursunuz bebeğinize bence doktorları dinleyip onlara güvenmek en doğrusu kullanmamak saçmalık..