Likayolcusu Momtheangel maşallah bizde başladık düzenli değil tabi bazı günler his ediyorum 18+2 deyiz bizde 🥰
Feyzaclk Momtheangel ben de şu an 16+6 ama üç dört gün önce bişey hissetmiştim baloncuk patlar gibi. Ama ondan sonra hiç hissetmedim 😔
arirangg Momtheangel Ben de 17+0 hiç hissetmedim. Sadece 1-2 kez yüzüstü yatınca pıt pıt hissediyorum gibi ama ondan da tam emin değilim bebek mi. O da bir tek yüzüstü yatınca oluyor. Senin kaçıncı gebeliğin canım
Momtheangel Likayolcusu oyy maşallah 🥰 ilk zamanlar sürekli duyulmuyor evet aralıklarla hissediliyor🥰
_Pinar_03 arirangg kesinlikle bebek :)) Bende biraz fazla yan yatayım hemen başlıyor kipirdanmaya nedense :))
denizarenmom Momtheangel o minik tekmeler bir sure sonra resmen dayaga donusuyo😂 mesela benim kizim sagolsun ne zaman tam uyumaya kalksam ressmen tepiniyor icerde
Momtheangel denizarenmom oyyy 🥰 olsun napalımmm benim de ilk hamileliğimde kızım hiç kıpırdamıyodu hissetmiyodm bunda bakalım nasıl olacak erkekler değişik mi oluyor acaba 🤣
TugSozTan 19+5teyiz tekme yok ilk hamileliğim olduğu için 22.haftaya kadar yolu var ama sanki dönüşlerini hissediyor gibiyim arada garip bir his oluyor 😂