Merhabalar sonunda bnde doruğu mu kucağıma aldım çok şükür.. Ama başıma neler geldi… Doğumdan 3 gün önce bir gce vakti depreme yakalandık Hatay depremi.. Televizyonda görmüş duymuşsunuzdur… 8 Aralık sezeryan gününe karar verip doktora doğru yol aldık… Ahh giderken aklımda binbir düşünce… Yolda grdüğüm yıkılan evlere, evler altında kalan bir sürü cana ve doğum anında başıma gelecek olan şeye.. Boğazım düğüm düğüm girdim doğuma.. Hastaneye 15:30 gttim damar yolu açıldı yatışım yapıldı ve beklemeye alındım.. Doğum sıram geldi önlüğümü gydim içeri doğum haneye grdm doğum masasına oturdum snra belden anestezim yapıldı… Bu ana kadar bir çok kez sallandık hastane binasında.. Uyuşukluğum başladı ve hemşireye bir telefon geldi acil binayı boşaltmanız lazım deprem alarmı dye bir telefon… Oradaki herkes panik olup koşturmaya başladı Bn o anki korkuyla Bi an ölcem sandım.. Aradan 5 dk geçti ve haberin yanlış olduğu sylendi.. Sezeryana başladı doktorum ve herkesin dediği gbi sıfır acı ama dokunuşları hissediyorum.. snra doktorum karnıma aşırı bir baskı yaptı onu derinden hissettim bir baktım ağlayan Bi ses 🥺 doruğum… Yüzünü gsterdiler snra oğlumu bşka Bi odaya aldılar o sırada dikişler im yapıldı.. Masadan sedyeye taşırlarken bni mahfoldum ağrıdan,, sedyeden yatağa geçerken de bi an öldüm sandım.. Dikkatsiz Bi şekilde tasıdıkları için… 6 saat snra ayaklandım o ilk ayağa kalkış o kadar zordu ki… Ve sonrası da zor oldu.. Şuan 7 günlük sezeryanlıyım yavaş yavaş iyileşiyorum… Bnim sürecim psikolojikmen mahfolmuş bir durumda iken başıma geldi.. Evimize hala gecemedik 7 günlük bebeğimle çadırda kalıyoruz hava buz gbi ve deprem devam ediyor 🥺 sağlıklı bir koşulda olmadığım için iyileşme sürecim uzun sürmüş olabilir.. Normal şartlar altında olaydım şurada sezeryan hikayemi keyifle anlatırdım ama malesef bu deprem sonrası başımıza gelmeyen kalmadı 🥺