1Gunes Benimde ilk gebeliğimde öyleydi. Dönmeye çalılıyor olabilir. Hareketlerini hissediyorsanız sorun yok. Ben 37+3 te son kontrolümdü. 38+5 e gün verilmişti ve dediğiniz gibi sertlik ve bende harekette hissedemediğim için 37+6 da gittim ve sezeryana alındım 😅 Şimdi 2. Yi bekliyoruz nasipse. Sağlıcakla gelsin bebeklerimiz 🥰