Yasohamza Mervvvever öyle tabi ama yanılma oluyor çok fazla hemde sabretsek aslında kafamız bu kadar karışmaz 😀
Dmrbs18 Yasohamza tok gidin ve bol çikolata 😊 ben bir tane yedim gostermedi sonra doktor tekrar gelmemi istediğinde 3 4 tane browni yemistim ozaman yüzünü gösterdi hareketlendi
Yasohamza Susam-21 canım hayırlı akşamlar bugün girdim bebeğin tüm uzuvlarına bakıyorlar kalbine baş ölçümü, anne karnındaki sıvının yeterliliği, böbrekleri gramı cm kısa ve öz her zerresine bakıyorlar ☺️
Susam-21 Yasohamza inşallah bebeğinizi sağlıkla sıhhatle kucağınıza alırsınız🥰 özelde mi girdiniz devlette mi, kaç dakika sürdü birde hangi şehirde acaba 🙂
Susam-21 Yasohamza teşekkür ederim bende İstanbuldayım normalde muyane için özele gidiyordum ama detaylı fiyatları pahalı gelince devlette sıra buldum inşallah yarın gireceğim 🙂
Yasohamza Susam-21 hadi hayırlısı olsun inşllah herşey yolundadır canım bi sorun Çıkmaz Allah’ın izniyle
Gzoo Bende 24ünde gircem detaylıya tam 20+1 de yüzü belli oluyormu yüzünü görebilirmiyiz hiç bilmiyorum çok merak ediyorum bilgisi olanlar yada detaylı usg resmi olanlar atabilir mi