Kitapkurduuu Sne bende aynıyım. Geceleri uyuyamıyorum sürekli ağlıyorum iştahım kesildi 28+5 deyim üzüntüden 5 kilo vermişim sürekli diken üstündeyim . Yarına yirandevu aldım gideceğim psikoloğa. İnşallah şifa olur
gmzhrn Sne Kahramanmaraş ta depremi yasadik düzen kalmadi . Bebeğimi kontrolw götüremiyorum doktor yok. depremin ilk haftası düştüm doktor yok. stres kaygı endişe hersey var. çocuğum nasıl Bilmiyorum sıkıntı varmi Bilmiyorum. Evimde değilim eşim yanımda değil. bnce halinize şükredin arkadaşlar
Sne Kitapkurduuu iyi yapmışsınız faydası olur muhakkak. Dönemsel bir durum bence ama yıpratıcı hatta bazen içinden çıkılamaz bir hal alıyor. Çok şükür ve dua lazım 🤲🏼
sorybaby Bende öyleyim gerçekten durup durup ağlıyorum çok duygusal biriyim dayanamıyorum artık bu haberleri falan görünce keşke bitse artık Tv kanalları vermese diyorum eşim de deprem bölgesinde tek basimayim aşırı zor geçiyor günlerim 😭😭
Kitapkurduuu annebebek7 evet canım gittim. Bazı nefes egzersizleri yapmamı söyledi ve bir kaç öneride bulundu . Ama çok faydasını göremedim açıkçası