havvanurozbag Kızım olucak hayırlısıyla. Kayra ismini çok beğeniyorum ama genelde erkek bebeğe koyuyorlar o yüzden çok kararsız kaldım. İnci Raşel ve Sare yide çok beğeniyorum karar veremiyorum. Sizce hangisi? Öneriniz varsa alırım.
Nurr2203 havvanurozbag kayra ismini tanıdığım bi abla kızına koymuş ve sonradan pişman olmuş kayra erkek ismi sizde pişman olabilirsiniz belki örnek olarak kız ismi ; Asel Aymira Bade Sare Öykü Masal Eylül ela
iremcannn1907 havvanurozbag oğlumun adı Kayra 😂 gayet kıza koyanda var beğeniyorsan koy bence canım. Allah tarafından gönderilen iyilik elçisi demek çok hoş bence de 😂
Tugce34 Benimde kızlarım var biri esila biri zeynep betül 3. De afra olcak inşallah.. bütün bebişlerimiz sağlıkla gelsin 🤲