Kızlar bugün 65 bile hamile olduğumu öğrendim sürekli kimyasal oluyor gebeliklerim onun dışında herhangi bisorun cikmadi genetik testler falan hepsi yapildi pihtilasma felan da yok sizce yarın direk gitmeli miyim başka bi doktora yoksa çarşamba mi gitmeliyim 2 kat arttıysa sağlıklı mıdır kesin ne yapacağımı şaşırdım