Yarın 39+4 haftalık oluyoruz ve doktorumuz sabah 9 da yatışını yapalım suni sancı ile başlatalım dedi 3.5 cm açıklığım var bugün sabahtan beri yürüdüm merdiven indim çıktım sıcak banyo yaptım hayırlısıyla bugün gitmezsem gece yarın 9 da yatışım yapılıyor. Dua edin Allah hepimizi hayırlısıyla kurtarsın bu zor günlerde yardımcımız olsun 😔