Tubag1 bence malesef azalmiyo. Ilk 3 ayi atlattim cok sukur derken daha dun birinin dogumuna 1 hafta kalip kordon dolanmasindan bebegini kaybettigini okudum. Kiminin suyu cok erken geliyo bebegini kaybediyo vs vs. moral bozmak icin yazmadim bunlari sadece risk bence hicbi zaman yok olmuyo dua etmek lazim kendimize iyi bakmamiz lazim…..