Kızlar bir şey sormak istiyorum
Bu ay ilk defa ayrı ayrı günlerde bi gün oldu bi gün olmadı yada 3 günde bir pembe akıntıyla karışık lekelenmem oldu günde 1 defa ve 2 defadır da afedersiniz ilişki sonrası azıcık silince pembe leke geliyor sonrası yok adetim 6 gün geçti dün test yaptım negatif bu leke neden olabilir yaşayan varmı ??