MelekCeylanKaplan
Kızlar merhaba 36+2 haftalık gebeyım.bugün doktor randevum vardı ultrasyonda her şey normal cıktı fakat altan çatı muanesı yaptıktan sonra şiddetli bel agrısı yaşıyorum yürüyemiyorum kasılmalarım başladı ultrasyonda Bebek kafası aşa inmiş fakat bi açılma yok dedı ntsye gırdım 180 çıktı sizce bu agrılarım normalmı?