Eflinnisa karacigerde problem yoksa safrada vardır maalesef safra da alt ast ggt degerlerini uçurur. inşallah onda da bir sey yoktur kullandığın ilaçlar cok zararı yok bende kullandım progestanı hâlâ kullanıyorum progestan yağlı bir ilaç yan etkisini okumadım ama okumak lazım ben ilaç kullandıgım icin dengeliyor olabilirim ama o ilacıda kullanmak zorundayız…
sen safrana baktır canım safrada problem yoksa ilaç ihtimalini düşün .. folik asit açıkçası kullandım ama duzenli degil cok kullanmadım ama yapmaz bir sey diye dusunuyorum .. Allahım hepimize şifa versin