Sedaknr Suni yemeden normal doğum yaptım ama senin gibi sunu alacak anne adaylarına şunu söylemek istiyorum. Sizlere extradan sancı verilmiyor yada fazla sancı yüklenmiyor. Zaten olacak olması gereken kendi sancınızı tetikliyorlar sadece.. Kimisi suni yediği halde yorucu geçmiyor,kimiside ben gibi kendi sancımla daha yorucu geçebiliyor 🙈 Oyüzden korkmayın,Allah herşeyi okadar güzel organize edip ayarlıyor ki gidişat zaten kendiliğinden oluşuyor içinizi ferah tutun ve Allah’ın yardım ettiğini unutmayın.. İnsalllah tek nefeste doğumlarınız olurrr.. Biz yeni hamilelerede dua edin 😍