A_sli10 Kizlar henüz 20+0 hamileyim catlaklık önlemini şimdiden mi almalıyız başladığında mı sizler neler kullanıyorsunuz 🥰
Gamzeli_ A_sli10 doktoruma sorduğumda sadece badem yağı önerdi ben geç başladım 32. Haftada kullanmaya başladım
Lavina A_sli10 ben bebek yağı vazelin zeytinyağı karıştırarak kulanmıştım ikinci hamileliğimde çatlağım olmamıştı ilkinde doktor bir krem önermişti kulanmıştım ama çatır çatır çatlamıştım😅
Arobselmar Hemen başlayın bence. Ben 10. Haftada başladım. Kakao yağı Hindistan cevizi yağı shea yağı değişimli kullanıyorum
Elisa90 Ben sadece tatlı badem yağı kullandım hiç catlağım olmadı. Pahala yağlar kremler alıpda kullanmaya hıc gerek yok.
beyzakls Ben 12. Haftamdan itibaren kullanmaya başladım. Bio oil markasını kullanıyorum çok memnunum şuan 34+5 im hala çatlağım yok şükürler olsun ki 😊🙏
symabskrt 4.ayimdan beri badem yağı ve zeytinyağı karisitip kullaniyorum bir de dalan Zeytinyağli vücut losyonu sürüyorum ikiz gebeyim 21+4 henüz çatlağım olmadi
Mervekkkkkk Ben zeytinyağı kullanıyorum 33. Haftadayiz su an çatlak yok ama sonrasıni ongoremiyorum inşallah olmaz 😊