Ummberaa bişeyi merak edıyorum. Şeker hastaları uzun süre ac kalmaması lazım ya, gebelık sekwrını de 25. Haftada falan yaotrcaz. 20. Haftada da aynı seyleri kendımı e uygulayalım u. Yani dıye, uzun sureklı aclık etlııluyr mu bılmıyorum. Gece 6 7 gıbı aksam yemegı sabah 6 7 ye kadar bısey yemıyor um cunku.