Mine16 Doktordan doktora değişiklik gösteriyor. Ben 34 haftamda Nstye girmeye başladım. Nst de bebeğin hareketliliğine, kalp atışına, sancı ve kasılmalarına bakılıyor canım yaklaşık bir 25 dk sürüyor. Bebeğin hareket ettikçe eline bir buton veriyorlar ona basıyorsun. 🥰