Kızlar merhaba 16+2 yim bir haftadır bebeğin hareketlerini hissediyorum doktorum da evet olabilir dedi. Ama çok hareket etmiyor yani tamam daha yeni çok sık hissetmeyi beklemiyorum ama merak ediyorum bebek hareketleri ne sıklıkla olur? Ne zaman önemsemeye başlamalıyım? Az hareket etmesi normal mi?