Sevda4742 37 haftalık gebeyim kaç gündür ishal olmuşum bol bol meyve suyu meyve su içiyorum ama geçmek bilmedi bu durumu yaşayan varmi acaba bnm doktorum da göreve gitmiş ne yapacağımı bilemedm