2-anne 5 günlük bebeğim sarılık oldu sarılık değeri 14 müş 3 kilo doğdu 2.800 olmuş çocuğun kilosu sarılık değeri sınırdaymış 2 gün sonra kontrole gitçez tekrar yükselirse yatırırız dedi çok korktum napıcam
anapanda12 aynısını 3.5 sene önce yaşadım sık sık emzirmen lazım başka alternatif yok umarım çabucak atlatırsınız 😊