Az evvel ıva naturanın 3 lü paketini aldım krem şampuan ve losyon 6 aydır araştırıyorum artık kusucam hangisi olsun hangisi olsun diye farklı bir marka beğenmiştim ama mart sonuna kadar tedarik edemeyeceklermiş Buda onunla aynı 0 kimyasal. Eczacılar mustela falan öneriyor ama içeriğine bakınca ben bile anlıyorum artık hiç masum değil hiç dalinden bahsetmiyorum bile