Salı günü doktora gittim. 32. Haftadayim sağ kaburga kemigimde göğsümün altında bir acı var ve kaşık bölgem aşırı ağrıyor. Çok fazla ayakta durursam ya da yürürsem daha fazla ağrıyor o gün. Hamile kadınların yürüyüşünün psikolojik olduğunu düşünüyordum. Ama ağrıdan yürüyüşüm değişti. Vajina acısı batması bu ağrı gibi mi bilemedim. Aynı şeyi mi yaşıyoruz acaba. Doktorum bebeğin kafasının olması gerekenden daha aşağıda olduğunu ve basi yaptığını söyledi. Dinlenmemi bol bol istirat etmemi ve ilişkiye ara vermemi söyledi özelikle ağrı varsa. Erken doğum belirtisiymis. Dikkat edersem önleyebilirmisim. En çok suyumun azalmasından korkuyorum anlamazsam diye. Çünkü sürekli bir ıslaklık var. Beyaz alıntı da oluyor renksiz de