mrsozturk Arkadaşlar merhaba. 10 haftalık hamileyim, bugün hafif bel ağrısı yaşadım. O yüzden istirahat ediyorum. Bel ağrım azaldı. Ama Yarım saat önce de karnımda hafif ağrı ve kramplar başladı. Sizler de yaşadınız mı bunu?
Yeknese mrsozturk ben de ilk 4 ay regl döngümde oldu o ağrılar. Rahim büyüdüğü için diyende var, vücut alışıyor diyende
anapanda12 mrsozturk düzenli doktor kontrolü ve rahim ağzı ölçümü yaptırın ama kasılma konusunda Emin olamadım sanki çok erken