Canım benim açılmam ve sancılarım vardı 32 de artık yatacaksın dedi doktor kalkmıyordum pek 38 e kadar yattım , 38 de artık doğabilir kalkabilirsin dedikten sonra 3. Gün doğumum oldu . Normal doğum olur 36 ya kadar dikkat et sonra zaten hızlı ilerliyor sancın olduğuniçşn açılman felan çabuk olur benim doğum 5 saat sürdü