Kızlar merhaba,
34 haftalık hamileyim. Ben Ankara’da ikamet ediyorum. Şehir hastanesi’ne gidiyorum burada ve çok çok memnunum ama ailem İstanbul’da yaşadığı için doğumdan sonra rahat etmek için orada doğum yapacağım ve bu hastaneyi burada çok okudum.
Bu haftadan sonra bana bakarlar mı? Doğum için alırlar mı? Randevu bulamasam bile sabahtan gitsem sıraya alırlar mı çünkü burada böyle bir sistem var.
Sezaryen ya da normal doğum yapıp memnun kalan var mı? Sezaryen dikiş nasıl mesela yardımcı olur musunuzz