Çok şükür herşey yolunda kalp atışını falan da duydum içim çok rahat çok stres yaptım bu deprem olayına İstanbul’da da bekleniyo diyorlar eşimde geç saate kadar çalışıyo belkide ondan 🥺🥺hakkımız da hayırlısı olsun çok şükür çok rahat içim günde 2 tane maden suyu iç dedi doktor