İzmirdede genelde babalar isimlerini ogullarına koyarlar😄 duydugumda cok sasırmıstım egoist gelmisti hatta biraz yasarken ismini vermek ama bazı yörelerde varmıs simdi sizlerdede gördüm. Ama merakımdann soruyorum lütfen yanlıs anlasılmasın esinizin adını cok sevdiginiz icinmi koyuyorsunuz yoksa isim bulamayıp alternatif olarakmı düsünüyorsunuz