Edda28 Kızlar 35+2 deyim bugün doktor karın çevresi bacak boyu haftasına göre normal dedi ama baş çevresi 1 hafta 10 gün geri dedi genetikte olabilir dedi haftaya yine bakarız dedi ama bu zamana kadar böyle bişey yoktu böyle bir durum yaşayan var mı
Dorukkusumm Edda28 bence cok takma cünkü benim bebeğim inde 4 hafta ileri dediler 1-2 hafta ileri yada geri çok bişey ifade etmiyor.. 4 hafta drdi ama 3 4 hafta sonra gittiğimde ölçüm 1 haftaya düşmüştü. Sıkma canını 🌸
cokkasmabeabi Edda28 benim kız 4 hafta geri çıkıyordu burnumdan getirdiler kafası biraz küçük doğdu ama beyni normaldi şimdi de pırıl pırıl
Edda28 BBuseY devlete gittim başlarda pişman oldum neler dediler beyninde sıvı var fln yanlış ölçümler ama bunu da anlayamadım bu zamana kadar böyle bişey yoktu
BBuseY Edda28 canım belki genetikr şimdiye kadar bişey olsaydı zaten çıkardı son haftalara gelmişsin artık 🤗bir sonraki kontrolünde takip et .. ama devlet ölçümleri kesinlikle yanlış özelle aynı olmuyor . Simsiyah bir ekran 📺 içinde bebeği doktor zor görüyor fotosunu bile veremiyor o kadar kötü devlet .
Edda28 BBuseY işin kötü tarafı özele gidiyorum evet ama bununda cihazı eski bebeğin yüzü bile görünmüyor zor seçiyorum nasıl ölçüm yapıyor onu da anlamış değilim ama doktoru da değiştiremiyorum son zamanlar zaten yeni başladım bu doktorada tavsiye üzerine artık ne çıkarsa bahtımıza dicez heralde ☺️
Edda28 Dorukkusumm inşallah öyle olur son 3 hafta kala neden böyle bişey çıktı ona da şaşırdım inşallah bir sorun olmaz canım
Edda28 Dorukkusumm bence ultrasonlarda sıkıntı var net değil bebek bile zor görünüyor nasıl ölçüm yapıyor anlamadım
Dorukkusumm Edda28 doktordan doktora da cok farkediyır canım ben 29 da değiştim doktorumu o zaman a kadar h Bi problem yaşamadım bu doktora gittim 4 hafta önde dedi ve 5 haftadır renkli göremiyor benim eski doktorum mutlaka görüyordu 😀🌸
Edda28 Dorukkusumm bende 30 da değiştim doktoru onda renkli de vardı herşeyi netti ne zaman değiştirdim problem çıktı hep ultrasonlar eski olunca böyle oluyor demekki 35 haftada böyle olur mu hiç anlamış değişim bu zamana kadar böyle bişey yoktu sonradan çıktı çok saçma ya 😀
Denizesen28 Edda28 banada bebegin durumu iyi sağlıklı 2 hafta kucuk falan diyolar 3 günde bir takip etmemiz lazım dediler tansiyonum 12 8 bi doktor diyo sınırda bi doktor diyo tansiyonun iyi kan sonuçlarımda sıkıntı yok kafayı yicem durumumuz şuan pek iyi değil özele gidemiyorum 😥😥
Edda28 Denizesen28 ya herkes aynı diyorlar anlamıyorum ki çöm kişiden duydum bu geriliği ama çok da önemi yokmuş bir iki haftanın benimde bir hafta geri çok az kilo almış demişti iki hafta sonra gittiğimde haftasını yakalamış ama bu seferde kafası küçük dedi korkuttu her gittiğimde ayrı bişey söylüyor takmıcam bende artık sağlıkla gelsinler bebişler boşu boşuna strese giriyoruz
Edda28 Dorukkusumm evet gerçekten şansa keşke doktorumu değiştirmesem diyorum ama çok uzak ya oğlumda kar yağmıştı yolda yakalanmıştık yine korktum aynısı olur diye şimdiden sonrada gitsem diyorum ama gözüm kesmiyor 😀
Dorukkusumm Edda28 benim doktorum da cok uzaktı herkes dedi ki yarı yolda doğurursun eşimde şehir dışı çalısıyor gittimi 1 hafta yok hele o zaman a denk gelirse artık kesin evde doğururdum 😀
Edda28 Dorukkusumm ahaha aynen doğru diyorsun yakın olsun doktor bu sefer dedik ama düştüğümüz duruma bak orası da ayrı bir durum 😀