Merviiiss
Bazen çok yoğun şikayetler oluyor nazende sadece bakteri ürüyor ama şikayet vs olmuyor ben çok kötü şekilde atlattım gece ateş basmasından uyuyamıyordum idrar sonrası çok kötü yanmak oluyordu ne oturabiliyordum nede ayakta durabiliyordum , sürekli idrara çıkma hissi oluyordu ama çıkıncada nokta kadar dahi idrar gelmiyordu.
Kasık ağrısı , bacak ağrısı , kokulu idrarda olmuştu bende gebe dahi kalamadım şükür şuan iyiyim 1 yıl sonunda geçmiş olsun sizde dikkat edin ayaklarınızı üşütmeyin 🌸🙏