Kızlar 19 ocak son adetimin başlangıcı 6 gün sürdü . Bundan 10 gün sonra felan 29-30 ocak gibi kırmızımsı kahverengimsi akıntı oldu . Sonraki günde azıcık oldu geçti . Adetime 6 gün var tekrar kanamam oldu . Ve ben hep düzenli adet olurum . (Çok afedersiniz geri çeklme yont ) kullanıyoruz dikkat ettik ama ihtimali varmıs . Sizce gebelikmidir neden olmustır . Erken gebelik testi aldım ama yanlıs yapmısım testide .