Yeter-06 nino033 benimki planlı gebelik yagni tedavisi olduğu için gününden iki gün önce her gün olmak kaidesiyle evde test yaptım sonra kan verdim
ssseher Havvagks evet kesinlikle öyle bende 1 gün gecikmeyle oylesine yapmistim 2 cizgi cikti surekli kan verip duruyordum 😀
Sezenn_ Anneadayisi merhaba ben geciktiğim ilk gün verdiğim kan testinde 456 çıkmıştıı sonuç .düzenli takip edip baktırabilirsin sende canım içini ferah tut 🙏🏻
Anneadayisi Sezenn_ çok teşekkür ederim insan yine de rahat olamıyor okuduklarım karşısında korkuya düşüyorum
Sgg8 Kızlar ya ben gecikmemin 4 günündeyim bugün kan testi yaptım 0,14 çıktı böyle bi değerin yükselme ihtimali var mıdır sizce aynı durumu yaşayan oldu mu
Sezenn_ Anneadayisi annelik duygusu hassasız fazlasıyla diyelim ama iyi düşün daima güzel şeyler olsun canım 🌸♥️
Mayalotto Benim plansız olduğu için gecikmenin 8. günü kan verdim 12bin küsür çıktı. Son adet tarihime göre 6+2yim bu perşembe doktor kontrolüm var
Tgcmrt48 Anneadayisi 28 de öğrendim 2 güne bir kan verdim gayet güzel yükseliyordu şu an 13 haftalığım