Mesela sizin “buradaki insanlar neden bu kadar kötü “ başlığında şöyle bir cümleniz de var yani ,
Neden herkes tahammülsüz diye , siz mesela , arkadaş size bir şey dememişken bu cümleyi nasıl kurdunuz , siz kötü olmuyor musunuz? Amacım gerçekten sizin yaptığınız yanlışı size fark ettirmek