Bugün tam 18 haftalık hamileyim diyarbakir dayım depremi çok şiddetli hissettim bebeğime bise olucak diye çok korktum 4-5 gün önce haraket hissettim anlam veremedim ilk defa oldu ondan sonra bi daha olmadi bebeğim de bisi yoktur dimi hergun hissetmek gerekiyor mu bu haftalarda