hvvcngr Özele gidiyorum, bebeğim baş aşağı dönmüş, normal doğumu engelleyen bir durumum olmadığı için sezeryanı eledi doktorum. Normal doğumu bekliyoruz. Bunun özel ve devletle alakası yok. Kaldı ki normal doğumu zaten doktor yaptırmıyor. Ebeler yaptırıyor. Ebeler çağırdığı takdirde geliyor doktor. Yani sezeryanda doktor daha çok yoruluyor. 😉😉