Bebis- Hayırlı akşamlar kız bebeğimiz olacak oğlumuz olsaydı Buğra Efe koyacaktık kızımız oluyor isim bulamıyoruz isim önerirmisiniz (•‿•)
EdaOnurB Masal güneş ada rüya derin ela bade seçeneklerimizdi bizimde inci de karar kıldık :)Allah nasip ederse inci koyacagiz kizimizin adini daha 19. Haftadayiz :)
incitanesi__ EdaOnurB bizimde soyadımız onur ve bizde kızımıza İnci adını koyucaz İnci Onurlar çiftleniyo 😂 Bende 19+6 dayım