Selamın aleyküm kardeşlerim. Milletimizin başı sağolsun.. Bu zor dönemde çokça dua edelim lütfen. Normalde böyle günde meşgul etmek istemezdim ama belki birinizin başına gelmiştir tecrübe edinen olmuştur akıl alayım diye sormak istedim. Sabah kalktığımda sağ kasık ve karın bölgemde bıçak saplanır gibi ağrı hissettim. Daha sonra solda da hafif hafif oldu. Gün içerisinde temizlik yaparken ve abdest alacakken de aynı ağrıyı hissettim kramp gibi ama hareket ettikçe ağrı oluyordu. Çarşamba günü doktora randevum var fakat böyle giderse bekleyemeyeceğim gibi. Magnezyum kullanıyordum normalde onu bir kaç gündür kullanmıyordum ondan olabilir mi acaba? 27+3 günlüğüz 🌸