Arkadaşlar merhaba 38+4 haftalık hamileyim. Bir sene önce bel fıtığı teşhisi aldım. Bu hafta doğum şeklime karar vereceğim. Kadin doğum doktorum ve beyin sınır cerrahisi doktorum normal doğum yapabilecegimi söyledi ama ben bel fıtığımın normal doğum ile artacağından korkuyorum. Aranızda bel fıtığı olup normal doğum yapan var mı?