36+4 haftalık gebeliğim bugün kontrole gittim . Bebeğin boyu 50 cm kafası da büyükmüş ama kilosu 2875 çıktı haftasına göre zayıf dedi üzüldüm açıkçası :( çok fazla yoğurt süt içen biri değilim ama ara ara yemeye çalışıyorum . Köfte hariç et tüketmiyorum acaba o yüzden mi :( eve geldim hemen tavuk pişirdim marketten kefir ceviz falan aldım . Tavsiyeleriniz nedir ?