kızlar gümüş kapak kullandığım halde göğüslerim hep yara içinde. Uçlarının derileri komple kalktı. Nasıl oldu anlamadım, normalde çevremde gördğüm herkeste yaralı göğüsleri bile iyileştirmişti bende tam tersi soydu hepsini. Acaba ben mi beceremedim kullanmayı anlamadım ki😔 lansinoh kremi dışında önerebileceğiniz bir çözümünüz var mı 😭