Dilooo merhaba, hamilelikte süreci açısından sıkıntı yaşamadım ama sonrasında bizim için pek iyi olmadı hastanede bebek yoğun bakım yok bebeğim araştırma hast. sevk edildi ben taburcu olana kadar ailecek ikiye bölündük klinikten takipli olunca doktora ayrı hastaneye ayrı ücret ödüyorsunuz bu da sezeryan için çok mantıklı gelmedi bana(bizim normal doğumdu başlangıç sonra sezeryana döndük). Doğumdan sonra kontrole gelirsiniz dediler 20.gün için ama İlçelerden olunca doğum sonrası da pek üzerinize düşmüyorlar açıkçası biz 9 ay süreci birlikte yürüttük ve sonrasında yoğun bakım +ücret+sanki tek seferlik hasta gibi muamele görmeden sonra soğuduk. Bir kez daha doğum yapacak olsam kesinlikle merkezde bir yeri hatta Çomü arş hast tercih ederim servet bey ve fatma hanımda doğum yapmış arkadaşlarım var bir şikayet duymadım. Servet beyin özel kliniği var muayeneyi orada yapıyor sanırım doğum araştırma hastanesinde sadece ona dikkat ederek tercih edebilirsiniz