piiremsesinannesiii Gozde_cavdar beni de hiç aramıyorlar ama gittiğim zaman da dört dörtlük ilgileniyorlar
Bir_prens_annesiiiii Gozde_cavdar ben aşı zamanlarını takip edip kendim gitmiştim ama hemşirem gebeliğimde 2 defa aramıştı nasılsın gebelik nasıl gidiyor kaç kilo aldın bebek nasıl falan diye hamileliğin son zamanlarında bir kere daha arayacağını söylemişti🥰
piiremsesinannesiii Gozde_cavdar yok canım ben baya gidiyorum bi grip atlattım ve ağır geçirdim bu gribi bebeğime bir şey oldumu korkusu hareket etmiyor korkusu ile sürekli kalp atışı dinlemeye falan gidiyorum hatta demin yürüyüşe çıktım gidecektim yine ama üstüm müsait değil diye gitmedim gittiğim de de sürekli ilgi ve alaka var
Bir_prens_annesiiiii 2 defa tetenoz aşısı yapılıyor ilki 20 inci haftada demişti ama ben gebelikten şüpheleniyordum ama henüz bilmiyordum o süredeyse kene yapışmıştı hamileliğimin ilk zamanında öyle tetenozu olmuş oldum ikincisi de 20 inci haftada oldu
Btlklnc Gozde_cavdar ayda bır cagırıyor kan ıdrar tahlılı yapıyor . Bıde cizelgelerı var her hamıle icin onları dolduruyor
minigin_annesi11 Gozde_cavdar ben de 4 aylık hamileyim telefon numaramı vs aldı aricaz dediler aramadilar ben de hiç gitmedim aşılarım duruyor
Yagmure Gozde_cavdar normalde onlar sizi aramak zorunda değiller böyle bir kural yok. Olması gereken siz gidip gebeliği başlattıktan sonra onlar size tarih verir ne zaman geleceğiniz ve ne için geleceğiniz hakkında. Sizin o tarihlerde gitmeniz gerekir. Eğer verilen tarihte gitmezseniz biraz bekleyip sonra hatırlatmak için aramak zorunda kalınıyor açıkcası. Tabi eğer ebeniz size yeterli bilgiyi vermediyse orasını bilemeyeceğim canım
Nilsss1907 Gozde_cavdar Sağlık ocağına kendiniz ilk önce bildirmeniz gerekiyor hamileyim diye. Bana toplamda 3 kere tarih verildi bütün herşey incelendi her gittiğimde 2 defa tetanoz aşısı oldum. Hatta 3. gidişimde bebişimin kalp atışınıda dinlettirdi. Hemşiremde artık bundan sonra doğum olunca bize bildireceksin artık bebişle devam edeceğiz dedi. En son ocakta gitmiştim şuan 38 haftalığım doğumu bekliyorum.