Kızlar yatışım. Yapıldı 38 haftalık oldum. Hastayım ishal kusma demiştim . Nstde sancım çıktı ama açıklık yok. Protein kaçağı çıktı +2 pozitif. Keton ve bazı değerlerim kötü çıktı eğer böyle devam ederse yarın sabah alırım dedi doktorum doğuma. var mı başına gelen ??