İyi akşamlar kızlar 22 haftalık gebeyim bugün ayrıntılı ultrason yaptırdım.. İkili tarama testi yaptırmıştım sonuç güzel gelmişti. 1 ay öncede ense ölçümü normal gelmişti. Ama bugün ense kalınlığı üst sınırda cikti 5.7mm çıktı. Çok üzüldüm. Kalbinde de 1 ay önce parlak nokta görmüştük. Ama geçici olabileceğini söylediler onun içinde kardiyoloji ile görüşeceğim. Acayip moralim bozuk. Aynı sorunu yaşayan varmı acaba bu konuda bildiklerinizi paylaşırsınız 🥲