27+3 haftalığız sürekli uyuyorum uyumadığım zamanlarda ise sürekli uykulu hissediyorum halsizim evimin işlerine yetişemiyorum. İki sağlıksız gebelik yaşadım o gebeliklerimde ilk haftalarda böyle hissederdim zaten 10. Haftayı görememiyorduk şimdi yine güçsüz hissedince korkuyorum normal olduğunu düşünüyorum içten içe ama kendimi telkin edemiyorum. Sizlerde bu dönem nasıl geçiyor yada geçti